Jul 22, 2013

The Best Leader Eemir Syhafiq



Assalamualaikum guys!

Haihai, first of all hari ni aku nak memperkenalkan salah satu ketua senator geng bas sekolah aku, dia dah kembali berblogging kembali. Yeay! Sebabkan hari ni dia baru launch blog baru dia so aku pun nak bercerita sikit pasal dia lepas-lepas ni jangan risau, ramai lagi yang akan aku bercerita kekeke. u'olls boleh tekan link kat bawah kalau nak direct pi blog dia yak. Eemir juga merupakan salah seorang pelajar dari Ijazah Sarjana Muda Matematik UiTM Shah Alam. Umur Eemir gan kite ni same ok! So u'olls tak tau kan umur I? Hahahhaa  :))

[580602_10201087749896707_1434841553_n.jpg]
Eemir Syhafiq 

So hari ni aku nak review sikit Mr. Eemir ni, eceh macam review product pulak kan hehe. Actually aku baru kenal Eemir ni hampir setahun jugak. First time nampak Eemir masa meeting Seketariat Mahasiswa Fakulti. Aku terlantik secara al paksa oleh Mr Afiq Rusdi (Presiden Kelab Teknologi Maklumat) masa tu. Biasa la kalau dah terpaksa, benda yang menganggu cuti, memang aku bengkak je la hati ni. So, muka pun jadi macam ayam, lembekk je datang meeting kat Theatrate 1 masa tu. Meeting selama 3 ke 4 hari tu pun berlangsung dengan boringnya, almaklumlah memang gua tak kenal sorang pun masa tu.

Masa ni Eemir jadi ketua, suka la jugak dengan cara Eemir ni,  tapi sebabkan selepas dari meeting tu dia pergi Beijing, dia pun terus hilang dari ingatan aku. BTW, memang masa selection tu aku tak vote kau sebab aku sendiri tak kenal sangat mana satu Eemir Syhafiq. Kahkahkah. =P

Selepas lama-lama tu, aku makin lama makin rapat la gan mamat ni (masa tu dia dah ditabal presiden SMF, nak bodek la kan hehe). Ada juga a few rakan SMF yang sangat rapat, sehinggakan dipanggil secara rasminya ahli "SENATOR". Kat sini takda ketua, takde setiausaha, takde bendahari, semua jadi KETUA untuk ahli SENATOR. Dan banyak event yang dah dianjurkan oleh SENATOR ni untuk ahli ahli senator, kalau yang baru-baru ni derang buat IFTAR and SAHUR dengan mereka. (aku takda).

Aku sebenarnya agak terkejut dengan Eemir ni, sebab dia ni terlampau minat muzik! Apa-apa jenis show kalau ada idola dia Siti Nur Haliza tu, konpem la ade muka dia, tak pun Shila Amzah. Perghhh~ Susah la nak jumpa orang lelaki minat muzik lembut-lembut ni kan. Tapi dia ni minat. Weirdo~~

Dari segi kepimpinan, Eemir ni hebat, pernah memenangi beberapa anugerah masa Majlis Apresiasi FSKM tempoh hari. Strategik dan cara layanan yang sama rata kepada semua orang (pendapat aku). Tapi paling penting, pandai menghargai kerja seseorang. Nak cakap banyak pasal Eemir pun tak guna sebab, He is so kind to anyone especially those yang dia rasa senang berkawan. Sekarang ni dia dah balik Ipoh , sedih ar :(
Tapi Insyaallah, kita akan berjumpa masa perkahwinan adik Aini nanti k 15/8/2013 nanti ;))

Then, lepas ni ada lagi ahli-ahli senator lain yang akan aku describekan. Habislahh~~~ Nak cakap benda baik ke benda jahat? hehehe. OK. Till then.

He is a big fan of Siti Nur Haliza Ya! 😂

Salam.



4 comments:

  1. Ada jugak mention aku..walaupun secare terpaksa..hahaha

    ReplyDelete
  2. Ada jugak mention aku..walaupun secare terpaksa..hahaha

    ReplyDelete
  3. Mata masuk habuk lah....
    Anyway Terima kasih Ana :D
    Appreciate that....

    Just wait my surat cinta sampai ur house ek :D

    ReplyDelete
  4. I know him since Koir Amal. Dia adalah satu-satunya student FSKM yang bersungguh-sungguh bertanyakan pasal Koir Amal tu. Dari masa tu aku dah dia layak untuk jadi keluarga SMF.

    ReplyDelete