Jul 17, 2013

End of Chapter Six (BSc Information Technology)

Assalamualaikum~

Alhamdullilah, syukur ke hadrat Illahi. Dapat lagi menulis dalam blog yang terchenta. Hihi. Oookk~ First sekali rasa lapang sangat sangat bila semalam dah lepas satu lagi penat Final Year Project.

Say heyyyyyyyyyyy~ Say hooooooooo~ wahaha bayangkan jela aku tengah jerit sorang-sorang sebab terlampau excited dengan tamatnya Ijazah aku. Insya Allah, u guys, yang sedang baca ni doa-doakan saya ye. Ngeeeeeeeee~


Ok, lepas ni tunggu nak buat finalize untuk documentation then hard bind insyaAllah lepas tu tunggu result exam 3 Ogos 2013 nanti, before raya tu, arghhhh chuaks! Semester ni memang berbagai jenis keringat yang keluar dari tubuh ini sebab nak sedaya upaya menamatkan degree kat UiTM ni. Subjek memang sah-sah theory je la kan. Programming pun eleeee ala kadar jek pun~ Tapi dua tahun ni mencabar keimanan dan perasaan betul la (T__T)

Semester ni memang tough, sebab tambah lagi dengan freelance project yang aku amek lagi, client call-call sampai sakit kepala, stress of course, dan berbagai lagi dugaan sehinggakan satu masa tu aku tak tahan aku berlari-lari anak di keliling kolej mawar aku sambil tersedu-sedu. #eh ni serius. Actually i am expecting my result to be good enough. Lepas ni nak rehat, nak teruskan buat apa yang aku suka dan FOKUS pada hari "tu". Hihi, malu nak cakap XP

Akhir kata, nak ucap selamat menyambut ramadhan al mubarak bagi sesiapa yang sedang menyinggah membaca mahupun mengodek blog ini, kalau cari resepi, sorry dik wrong address, kalau cari model, sorry naa takde tayangan model di sini, kalau cari budak serabut, yaaa! Kau di jalan yang benar, di sinilah tempat budak serabut hehe. Semoga ramadan kali ini memberi 1001 makna buat kita semua, insyaallah semoga kita dapat melakukan ibadah dengan tenang dan dikurniakan pahala yang melimpah ruah. 


Banyak-banyakkan beramal kawan-kawan. Bye <3


4 comments:

  1. Goodluck to Cik Ana. Salam Ramadhan. ;)

    ReplyDelete
  2. @sharina sulaiman
    salam ramadhan adik manis :)))

    ReplyDelete
  3. Untonglah dah abes semua!!!!hehee

    Jeles ok! Malasnya la nak LI.... hhuhuhu~ nak abes cepat gak...

    ReplyDelete
  4. @Jiha Mahmud

    wajar la jelesssssss heheh :PP

    ReplyDelete