Mar 2, 2016

Life 2016

Alhamdullilah dah masuk tahun 2016 *speech terpendam. Sekian lama kau aku nak bukak blog ni. Tak boleh aje. Sedey! Tahun ni dah bertiga, aku pun dah tukar kerja sekarnag aku dah kena buat HR pulak. MATI! sebenarnya ni lah antara department paling aku menyampah sebelum ni, Tapi akhirnya tewas. Terpaksa jugak masuk sini. 


THE CHANGE OF 2016

Kerja
So far aku ok je kerja kat sini alhamdullilah. Aku kerja kat bidang healthcare, KPJ. Tak berapa buat programming ( sedey ok ) sebab sekarang dah duduk HR.  Walaupun aku dah nak hampir sebulan kerja kat sini, tapi aku tetap rindu member lama kat UEM sana. Sampai aku bawak semua benda yang aku dapat dari sana. Macam calendar, notebook. Emm. Dua hari lepas pulak jumpa geng UEM, gila tak peluk dia, rendu sangat * pompuan ye. Kalau ada peluang sebenarnya nak balik sana, tapi apakan daya aku kena terus hidup untuk career develompment and of course gaji dan pengalaman. 


Anak
Nuha pulak dah boleh la menapak sikit, she is 11 months now. Dua minggu lagi aku nak buat majlis dia, kesyukuran. Tapi tema masih pikir lagi. Masha and the bear barangkali. Kuat menganjing aku budak ni, aku jelir dia jelir. Aku marah dia mengaum balik. Tapi makan dan menyusu sangat kuat. Mati la aku nakkk~ Hahaha. Its sokay baby asalkan awak sihat walafiat. 



We have a good start untuk tahun ni. dan berharap kita akan lalui hari-hari yang indah macam sekarang. We are planing so many place to visit this year. 


Lets BACKPACKERS with the BABY! ;)



Bye. :)



0 comments:

Post a Comment