Jul 18, 2016

Crucial Time 2016

Hai lah blog yang dicintai, sebabkan aku bersedih sekarang ni, kau akan jadi tempat luahan dan coretan kasih sayang.

3 years of marriage is a cruicial time for us. Allah uji dengan suatu ujian yang Maha berat untuk aku tanggung, Insyaallah, semoga dipermudahkan segala urusan kami hamba-hambaMU.

Tidak aku cakap aku baik, tidak ku katakan aku seorang isteri yang solehah, tapi sekurangnya aku sentiasa mencuba. Tapi still belum sampai ke suatu tahap yang boleh dijadikan bidadari syurgawi.

Kau, sebagai suami....
Fikirkan....
Jika kau rasa belum sampai aku taat dan hormat,
Dimana salah didikan kau?
Dimana salah cara kau?
Dimana salah hubungan kau?

Jelas,
Bukan kau cuba padamkan api,
Malah kau curahkan petrol,
Kau marakkan gelakan syaitan,
Kau cuba mengucar kacirkan rumahtangga aku,
Takpe jangan risau aku halalkan


Salam

0 comments:

Post a Comment